El meu cap de setmana a Súria

carnaval2El dijous a la tarda vam fer la maleta i després vam anar a prendre alguna cosa, i quan vam arribar a casa vam preparar la pizza i després, a dormir.

El divendres al matí vaig anar a treballar i després, a dinar. I a la tarda vam repassar que no faltés de res a la maleta. Vam agafar al bus V7 fins a Plaça Espanya i allà vam comprar al bitllet per agafar al tren de les 18:30 i vam arribar a Manresa a les 20:00h. Ens esperava el pare de la Glòria amb al seu nebot i després vam treure la roba de la maleta, vam sopar i vam anar a dormir.

El dissabte al matí vam esmorzar, després vam canviar-nos de roba i vam sortir fora per anar a comprar el pa. Després vam anar a prendre alguna cosa al bar, a dinar i a descansar.

Per la tarda vam anar a veure la rua de Carnaval. Hi havia 4 o 5 comparses pels carres de Súria, i vam ser-hi fins a les 19:00 de la tarda. Ens van acompanyar amb el cotxe el germà de la Glòria i la seva parella, la Gemma, fins a casa dels seus pares i vam mirar la tele. Després vam canviar-nos de roba, a la nit vam menjar un entrepà de botifarra amb bacon, i allà mateix vam treure les taules per ballar fins al vespre. El pare de la Glòria va agafar el cotxe fins a casa i vam anar a dormir.

El diumenge al matí ens vam llevar i vam esmorzar, i després vam pujar a l’habitació per canviar-nos de roba i fer la maleta per tornar a Barcelona. Després vam sortir fora per anar a comprar el pa i a comprar una bossa de patates salades i cornes, i vam prendre alguna cosa al bar, i vam pujar a casa dels seus pares i vam parar taula per dinar fideuà i carn arrebossada i postres. Després vam poder descansar per agafar el tren a Manresa Alta fins a Barcelona. Vam sopar i van anar a dormir, ja que que estàvem cansades.

* Text original.

One Comment on “El meu cap de setmana a Súria

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *