Vacances que passen volant

Aquest estiu ha sigut la primera vegada que hem fet un viatge amb alguns companys de l’escola REL amb dues monitores.  En total érem 13 persones. El destí escollit va ser Màlaga. Vam estar en un apartament i ens vam organitzar entre nosaltres per fer les tasques.

Durant aquests cinc dies vam gaudir de la ciutat. Vam agafar el Bus turístic que contenia un pack cultural. Vam veure un espectacle de flamenc al Museu de música. Allí hi havia una sala que tenia instruments que podíem tocar. També vam visitar el Museu Picasso on vam veure quadres de quan l’artista malagueny es va iniciar al món de la pintura. Finalment vam anar amb vaixell a contemplar la posta de sol des del port.

Diversió malaguenya

Vam passar dos dies  a la platja amb tot el grup. Van ser molt divertits. El penúltim dia vam demanar menjar a domicili per dinar i  després vam anar a sopar a un restaurant.  Per acabar la nit vam anar a la discoteca a on ens vam trobar amb dos monitors d’unes colònies esportives que fem al mes de juliol.  Vam estar junts i ens vam fer fotos.

La nit abans un grup ens vam quedar fins les tres de la matinada jugant a cartes i fent un concurs de menjar flams.

Les vacances van ser una experiència molt bona. El grup que vam formar va ser increïble.

El més bo d’aquest viatge va ser que no eren unes colònies, sinó que va ser com un  viatge d’amics. Vam agafar l’avió  i  per alguns companys va ser la primera vegada. Vam gaudir molt, però també ens va afectar la vaga i la vam suportar amb molta paciència.

Gràcies a la Nuria i a la Sònia, les monitores, per haver-se implicat en tot moment  amb nosaltres. Aquestes vacances ens han passat volant.

*Text original

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *