Ahir diumenge l’equip de bàsquet del Barça va guanyar la final de la copa del rei, contra el Reial Madrid, per 93-94. Va ser un partit molt emocionant que es va decidir a la prorroga.
La mitja part va acabar en empat a 35. A la segona part els blaugranes van remuntar disset punts d’avantatge. El Barça va saber gestionar el partit i va fer un parcial 0-17. Quan faltaven 17 segons el jugador del Madrid Llull va empatar a 77 i el partit es va decidir a la pròrroga.
En aquest període el Barça va saber aguantar la pressió i es va posar per davant en el marcador. Els àrbitres no van xiular una falta clara del jugador del Reial Madrid Randolph a Singleton, que podria haver sentenciat el partit.
Però el Barça va acabar guanyant a l’última jugada del partit amb una acció polèmica de Tomic. Els arbitres van haver de revisar la jugada: Randolph va treure la pilota del cercle evitant la cistella blaugrana. Al final van donar la jugada com a bona i el Barça va guanyar per 93-94.
Segona copa consecutiva contra el Reial Madrid
És la segona copa consecutiva contra el Reial Madrid que guanya el Barça de bàsquet. L’any passat la van guanyar a Gran Canaria, també contra els blancs i amb un marcador semblant (90-92).
Aquest va ser el primer títol de Pesic com entrenador del Barça. Amb aquesta copa, l’entrenador ja té el segon títol des de que va tornar a entrenar al Barça.
Eurolliga i Lliga
Ara el Barça li toca jugar a l’Eurolliga contra el Baskonia al Palau Blaugrana. Han de guanyar si volen classificar-se com a quarts de grup, per tenir avantatge de camp.
Ara falten vuit partits per acabar la primera ronda, i tindran cinc partits a casa, i tres partits a fora.
A la lliga, el Barça va primer amb dues victòries de marge respecte el Reial Madrid i amb tres sobre el Baskonia.
Redactor: “Èxit21 em pot ajudar a saber fer una notícia, a com presentar-me, a fer guions i subtítols. També em pot ajudar a fer amics. Èxit21 pot ajudar a la societat a veure que les persones amb discapacitat intel·lectual també podem fer coses, com articles, entrevistes… i tenir una vida com qualsevol altre persona”.
Gerard Ruiz també és membre de l’Assemblea de Drets Humans Montserrat Trueta (ADHMT).