Titulars

Els gegants de Sarrià visiten Gràcia

Aquest dissabte s’ha celebrat la Biennal del barri de Gràcia, una trobada gegantera on també han participat els gegants de Sarrià, amb el Gervasi, la Laieta, el Blauet i la Joana, la gegantona que he portat de l’esplai del Movi.

En aquesta trobada s’ha celebrat el 40è aniversari del gegantó Pepitu Campanar. La cercavila va començar a la plaça Trilla i va finalitzar a la plaça de la Vila, amb la participació de moltes colles d’arreu de Catalunya.

A la plaça de la Vila, el Gervasi i la Laieta han ballat “El ball del Gervasi i la Laieta”, i els balladors han estat l’Àlex Garcia, amb la Laieta, i l’Henri Hoppenbrouwers, que ha portat el Gervasi.

La pròxima sortida serà a Sarrià, el nostre barri, i serà pel 50è aniversari. Es farà a la plaça de la Vila de Sarrià. Més endavant, el 24 de maig, anirem a Collbató i a Vic.

Visca Sarrià i els seus gegants!

Redactor: “Èxit21 em pot ajudar a saber fer una notícia, a com presentar-me, a fer guions i subtítols. També em pot ajudar a fer amics. Èxit21 pot ajudar a la societat a veure que les persones amb discapacitat intel·lectual també podem fer coses, com articles, entrevistes… i tenir una vida com qualsevol altre persona”.

Gerard Ruiz també és membre de l’Assemblea de Drets Humans Montserrat Trueta (ADHMT).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *