La família del Super 3 (SP3) es va acomiadar el passat dissabte amb un programa especial per acomiadar els personatges.
D’aquesta manera, personatges com l’Alex (Berta Errando), Pau (Joan Valentí), Fluski ( Albert Ausellé), Senyor Pla (Domènec de Guzman), Ricki (David Mercé) o Dan (Pau Oliver), entre d’altres, es van acomiadar dels espectadors com abans ho van fer en Roc (Ferran Vilajosana o la Lila (Ester Vázquez).
Han estat quinze anys on els més petits de casa han pogut gaudir d’una família televisiva.
També han tingut l’oportunitat de veure’ls en directe a les festes dels súpers celebrades a Montjuïc, a les quals cada any venia molta gent.
Jo era un dels assistents i saludava a gent com l’Elena Tarrats o la Júlia Molins, o coneixia a altres com l’Iñaki Mur, la Cristina López, el Marc Oller o el Nil Bonfill que durant molts anys van formar part del grup musical dels SP3.
Ara tocarà esperar noves propostes per aquest espai infantil. De moment, ja se sap que a partir de setembre Televisió de Catalunya té previst fer un nou programa pels més menuts.
El club més gran
El club Super 3 és molt important, és el club que té més socis i sòcies del món, un milió i mig.
Des de que va començar a l’any 1991 fins ara han donat pas a molts personatges divertits, començant pel Petri, la Nets, la Ruïnosa oel Tomàtic fins arribar a la família del Super 3 que ara s’ha acomiadat.
Vaig gaudir molt de l’època del Petri i companyia, però també dels dibuixos animats, com per exemple del Doraemon.
Tots aquests anys hem estat una gran família, la família del Super 3
Redactor: “Èxit21 em pot ajudar a saber fer una notícia, a com presentar-me, a fer guions i subtítols. També em pot ajudar a fer amics. Èxit21 pot ajudar a la societat a veure que les persones amb discapacitat intel·lectual també podem fer coses, com articles, entrevistes… i tenir una vida com qualsevol altre persona”.
Gerard Ruiz també és membre de l’Assemblea de Drets Humans Montserrat Trueta (ADHMT).